|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Για να βρω τι φταιει πρεπει να αλλαξω φτερωτη και αξονακι,αυτα ειναι και τα μονα που μπορω να αλλαξω κιολας,που σημαινει παραγγελια απο εξω και ενα σημαντικο κοστος.Αν ομως δεν εχω προβλημα με την αντλια τοτε κοστος μηδεν, υπαρχει μια και δουλευει σε diy εσωτερικο φιλτρο.Ενα αλλο θεμα,η αντλια στην εισοδο του καδου η στην εξοδο?
__________________
live the moment |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Κάτι διαβάζω για απομαγνήτιση του impeller... για κοίτα το (μήπως δεις... να υπάρχει και λύση).-
![]() http://www.wetwebmedia.com/mcanfltothr.htm |
#3
|
||||
|
||||
![]()
στην έξοδο
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
rena xp4 | giannisqq | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 0 | 01-06-09 20:01 |
Rena filstar | kanarini | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 0 | 09-12-08 16:52 |
NEO ENΥΔΡΕΙΟ ΤΗΣ RENA | eve_gr2000 | Γλυκό νερό - Γενικά | 24 | 23-08-07 21:04 |
Rena xp3 | kamberman | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 3 | 08-03-05 20:46 |