|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ζητώ συγγνώμη που δεν γνώριζα ότι το aquaristic είναι ελληνικό κατάστημα,νόμιζα ότι ήταν ξένο σαν το e-bay γι΄αυτό είπα ότι χάνεις την εγγύηση γιατί δεν πρόκειτε κανείς να ταξιδέψει για service.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Το aquaristic ειναι Γερμανικο καταστημα (δεν ειναι Ελληνικο)! Αλλα και απο οποιο καταστημα και να αγορασεις κατι (ειδικα απο την Ευρωπαικη ενωση) εχεις εγγύηση κανονικα!
Στο ebay υπαρχουν και καταστηματα οχι μονο ιδιωτες που πωλουν τα μεταχειρισμένα! Φυσικα αν χρειαστει καποιο προιον αντικατασταση η οτιδηποτε δεν ταξιδευεις ο ιδιος σε οποια χωρα αγοραστηκε ... αλλα το προιον ...
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ φίλε έχω πρόβλημα με ένα eheim profetional 3 600 το 2075 δηλαδή και το αναφέρω για να προσέχουν κι άλλοι.Δουλεύει κανονικά αλλά τρέχει γύρω από την κεφαλή.Με το serial number ανακάλυψα ότι ανήκει σε μια παρτίδα παραγωγής στην Ισπανία που έχει αυτό το πρόβλημα αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μου το άλλαξε γιατί δεν είχα την απόδειξη αγοράς.Έμαθα από ένα συνχομπίστα και συμφορουμίτη ότι έπαθε τα ίδια μόνο που είχε ζημιά στο ξύλινο πάτωμα που του φούσκωσε.Η ελληνική αντιπροσωπεία του έκανε τα ίδια κόλπα,η Γερμανία όμως όπου έστειλε e-mail με το πάθημα του και το serial number ττου φίλτρου του ζήτησε να αποστείλει την κεφαλή και απόδειξη της ζημιάς του πατώματος.Ο άνθρωπος έστειλε φωτογραφία και την απόδειξη πληρωμής και.......η Γερμανία του έστειλε καινούρια κεφαλή ( δεν επισκεύασε την παλιά ) και του πλήρωσε και την ζημιά που έπαθε το σπίτι του!!! Γιατί εδώ στην Ελλάδα................; Εγώ φίλε λόγω του ατυχήματος μου έχω ξεχάσει τα αγγλικά και δεν τα μιλάω καλά οπότε δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα,αν μπορέσει κανένας φίλος να με βοηθήσει........
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Από την στιγμή που έχει το serial number της προβληματικής παρτίδας δεν χρειάζεται καν η απόδειξη αγοράς, είναι υποχρεωμένοι να σου το αντικαταστήσουν αμέσως από εκεί που το αγόρασες.
Αν είναι αγορασμένο από Ελλάδα επικοινώνησε με την κα. Βλάχου στη Petline στο 210-6069800 ή στείλε email στο stella@petline.gr Αναφέρεις τη περίπτωση και το κατάστημα που το αγόρασες και κανονίζει τα υπόλοιπα αυτή.
__________________
------ Life is what happens while you are busy making other plans ------ |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ειχε αγοραστει απο Ελληνικο μαγαζι? η απο ξενο?
![]()
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ φίλε Γιώργο για να σου φύγει η αγωνία
![]() Αααααχ, Ελλάδα αθάνατη!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
αμμμ στα λογια μου ερχεσαι ... αν το ειχες παρει απο το εξωτερικο δε θα ειχες προβληματα!!! θα σου εστελναν ενα καινουργιο και θα τελειωνε!!
![]() ![]()
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#8
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
__________________
------ Life is what happens while you are busy making other plans ------ |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Ποια η γνώμη σας; | Antonios | Αρχάριοι γλυκού νερού | 10 | 28-11-13 18:41 |
Ποια είναι η γνώμη σας? | Παναγιώτης Κ | Βιοτοπικά - Γεωγραφικά ενυδρεία Λιμνών Ανατολικής Αφρικής | 5 | 29-03-12 22:49 |
Ποια η γνώμη σας για τα led??? | karajohnnick | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 3 | 29-07-10 13:48 |
EHEIM PRO, τι είναι αυτό στο πλάϊ του φίλτρου και ποια η γνώμη σας για τα Pro3 & elec | Guppy | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 12 | 21-09-08 00:30 |