|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Το ότι διαβάζω τα ποστ δεν το θεωρώ κακό. Ούτε και (πρέπει) εσείς επίσης...
Ενημερωτικά λοιπόν, κάθε "κατάστημα" που σέβεται τους "πελάτες" του θέλει και προσπαθεί (πιστεύω) να τους εξυπηρετεί όσο καλύτερα γίνεται. Όπως εσείς είστε "πελάτες" για εμένα που είμαι "κατάστημα" έτσι και εγώ είμαι "πελάτης" για το "κατάστημα" που πουλάει "φίλτρα". Εάν κάποια εταιρεία της οποίας είμαι "πελάτης" αρνηθεί να αντικαταστήσει ελαττωματικό προϊόν της, τότε παύω και εγώ να είμαι πλέον πελάτης της. Και φυσικά υπάρχουν και νόμιμες κυρώσεις, εάν κάποιος επαγγελματίας ή αγοραστής πιστέψει ότι θίχτηκε έμμεσα ή άμεσα από κάποια διαδικασία αγοροπωλησίας.. Οι εγγυήσεις των προϊόντων παύουν να ισχύουν όταν "πέσει" κατσαβίδι που να μην μπορεί να εξηγηθεί-δικαιολογηθεί στην μαμά-εταιρεία. Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα γενικά και όχι μόνο στα ενυδρειακά. (για την βίδα που χτυπάει δεν το θεωρώ "κατσαβίδι") Από εκεί και μετά η απόδειξη αγοράς πρέπει να αποθηκεύεται για το αυτονόητο, ότι δηλαδή αγοράστηκε από το εν λόγω κατάστημα. Και σίγουρα δεν είμαι μπαμπούλας διαβάζοντας τα ποστ. Απαντώ στο ποστ γιατί αναφέρθηκα κάπου ποιο πάνω.. Φιλικά, Κωστής.
__________________
web mail : azores78@gmail.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Κωστη αν και απαντας μετα απο ενα μηνα να σου πω οτι εχω δουλεψει σαν τεχνικος στις παρακατω εταιριες:
siemens nokia sony ericsson samsung Lg Σε οποιαδιποτε απο αυτες τις εταιριες οταν εβλεπα οτι εχει βγει και ξανα τοποθετηθει εστω και μια βιδα απο την συσκευη ηταν εκτος εγγυησης αυτοματα και ηταν και απολητα λογικο... Η μαμα εταιρια πληρωνει μια εταιρια για να κανει τα εντος εγγυησης service η δουλεια του πελατη ειναι να παει απο εκει την συσκευη του με την αποδειξη του και να παει να το ξαναπαραλαβει ετοιμο |
#3
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Τώρα εσύ μιλάς για καθαρά ηλεκτρονικά προϊόντα τα οποία μπορούν να συγκριθούν με τις εξής ενυδρειακές εταιρείες (και αν): Ecotech Marine, ηλεκτρονικά φίλτρα Eheim, Hanna, GHL, IKS, Tunze controller. κτλ. Και το παράδειγμα με τις βίδες είναι λίγο ατυχές φίλε μου. π.χ. η compact 3000 ή 5000 της eheim για να καθαρίσεις την φτερωτή πρέπει οπωσδήποτε να ξεβιδώσεις 4 βίδες. Τι πάει να πει αυτό? Ότι αυτομάτως βγαίνει εκτός εγγύησης αν δεν βιδωθεί σωστά ξανά...?
__________________
web mail : azores78@gmail.com |
#4
|
||||
|
||||
![]()
τωρα εσυ λες για ενα δυο μοντελα οπου εκει υπαρχει λογικα και ανοχη απο την εταιρια αν και ειναι λαθος του χρηστη εαν δεν βιδωσει σωστα την βιδα και χαλασουν τα πασα....
δηλ αν εσυ δεν πατας συμπλεκτη και αλλαζεις ταχυτητες θα σου αλλαξουν κιβωτιο τζαμπα Τελος παντων δεν ειμαι με καμια εταιρια απλα λεω πως εχουν τα πραγματα και σαν τεχνικος εχω κανει τα στραβα ματια χιλιαδες φορες |
#5
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Σχεδόν όλες οι αντλίες (μεγάλες και μικρές) της Tunze έχουν βίδες.. Παρεμπιπτόντως η Tunze αντικατέστησε μόνο σε εμένα περίπου (χωρίς υπερβολή) 50 νανό-αντλίες με πρόβλημα στο αξονάκι της που ήταν ανοξείδωτο και έσπαγε σε σημείο που δεν μπορούσε να αντικατασταθεί και πολλές φορές εκτός χρονικής εγγύησης. Μόνο στην Αμερική αντικατέστησε περίπου 500.000 αντλίες. Πλέον είναι τιτανίου. ¶λλο το τι κάνουν οι εταιρείες και άλλο το τι "ακούγεται" ότι κάνουν οι μεσάζοντες (δλδ εμείς - και στην προκειμένη περίπτωση εγώ) στους πελάτες τους. Απλά καλό είναι να μην υπάρχει παραπληροφόρηση στο εν λόγω θέμα. Δημιουργούνται εντυπώσεις και δεν είναι σωστό. (ότι δλδ δεν θέλουμε να αντικαταστήσουμε κάποιο μηχάνημα, για να πάρεις καινούργιο)
__________________
web mail : azores78@gmail.com |
#6
|
||||
|
||||
![]()
δεν νομιζω οτι υπαρχει παραπληροφορηση, και ναι οι μεσαζοντες τρωνε ολη την βρωμια αλλα αμα κανει ενα φιλτρο 150ε και το εχω ενα μηνα και το χαλασω και η μαμα εταιρια λεει οτι ειναι εκτος και δεν το κανει αντικατασταση, εσυ σαν μαγαζι τι θα κανεις θα μου δωσεις καινουργιο που θα το πληρωσεις απο το ταμειο σου δεν νομιζω και αν το κανεις μπραβο σου αλλα θα εισαι σαν την μηγα στο γαλα.
οσο για το προβλημα που λες για τα tunze ειναι αστοχια υλικου και το αλλαζει για να μην χαλασει το ονομα της γιατι βγηκε βρωμα οτι ολα τα τθνζε χαλανε.... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
δλδ, έχεις κάποιο αληθινό παράδειγμα? για φίλτρο που χάλασε και δεν το αντικατέστησα? Αν ναι, θα ήθελα να το ακούσω
Από την άλλη εγώ έχω αρκετά παραδείγματα και για πράγματα που δεν αγοράστηκαν από εμένα, αλλά αντικαταστάθηκαν ή συντηρήθηκαν. Και με αποδείξεις, όχι λόγια.. Παράθεση:
Παράθεση:
Παρεμπιπτόντως το ίδιο πρόβλημα με αξονάκια είχε και η Eheim παλαιότερα στην σειρά classic. Με το που ξεκινούσαν τα φίλτρα έσπαγε η φτερωτή. Προς ενημέρωση εκεί την "ζημία" την "έφαγε" το μαγαζί. Η μαμά εταιρεία δεν ενημερώθηκε καν. Ρώτα τον Κυρ.Μάκη στην αγγελάκη να σου πει.. "Τσίμπησα" και απάντησα 1 μήνα μετά (και θα απαντούσα και 1 χρόνο μετά), γιατί είπες καθαρά ότι τα μαγαζιά (ανέφερες και το δικό μου) διαβάζουν τα ποστ και είναι <προετοιμασμένα> για την επόμενη κίνηση τους κάτι που είναι αναληθές, εάν δεν έχεις πραγματικά παραδείγματα. Διαφορετικά είναι λόγια του αέρα και από τέτοια έχω χορτάσει σε αυτή τη χώρα..
__________________
web mail : azores78@gmail.com |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Γνωμη για Tetratec EX700 | jimmis1974 | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 17 | 10-08-10 06:48 |
tetra EX700 | katamagias | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 2 | 19-11-09 12:39 |
Tetratec EX700.Ερώτηση για αγορά | manolakis | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 4 | 17-01-08 21:17 |
Co2 Tetra | IVAN | Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά | 11 | 14-02-06 14:25 |
Πρόβλημα με το tetra test analy set | FOUS | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 4 | 15-05-03 17:03 |