|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ρε Γιαννη βαλε ενα επωνυμο πληρως βυθιζομενο να'ναι ξαπλα.Ποσο μικρο ειναι αυτο το ενυδρειο δλδ?
Ο jager π.χ 25 watt εχει 24,3 εκ μηκος..... ![]()
__________________
«Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου» |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
![]() Παράθεση:
![]() ![]() jager έχω, δεν βολευει ![]()
__________________
Αν δεν βρέξεις σαλόνι... mbuna δεν πιάνεις!!! ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Ονομάζομε Ομηρος απο το enudreio.com θα σου πρωτινά αυτο το θερμαντικό για ενυδρείο http://www.enudreio.com/%CE%98%CE%B5...1%CE%B1-RS-50W Παράθεση:
Το εμαιλ με το οποίο ήρθατε σε επικοινωνία μαζί μας αναφέρει το εξής Παράθεση:
Το τελευταίο mail που λάβατε από μας είναι Παράθεση:
Δεχόμαστε παραγγελίες μέσου τις ιστοσελίδας , email και τηλεφωνικός. Η πληρωμή γίνετε Π¶ΝΤΑ με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΉ Με κάθε παραγγελια ΑΝΩ τον 50 ΕΥΡΩ η αποστολή είναι ΔΩΡΕ¶Ν. Αν η παραγγελιά είναι κάτω τον 50 ΕΥΡΩ ίππαρχοι επιπλέον κόστος αποστολής 9.90 Όλες η παραγγελίες που γίνονται ΠΡΙΝ τις 16:00 στέλνονται την ίδια μέρα! Η παράδοση γίνετε μέσα σε 2 με 3 εργάσιμες μέρες με την εταιρία κούριερ ACS Όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα ( ότι μπαίνει στην πρίζα )και ενυδρεία έρχονται με δυο χρονιά εγγύηση ( στα ενυδρεία κατά διαρροές ) ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Χαίρομαι που απαντήσατε εδώ μέσα σαν εταιρεία
Ευχαριστώ που δημοσιοποιείτε την επιστολή και με επιβεβαιώνεται ότι έστειλα διακριτικότατη διαμαρτυρία ότι δεν έχω νέα σας δίνοντας σε μαγαζί κάθε δικαιολογία να απολογηθεί (έστω και ψεύτικα) (((Την δευτέρα 25 Φεβρουάριου διατύπωσα ότι δεν μπορούσα να στείλω παραγγελία ηλεκτρονικά και έτσι κατέφυγα και τηλεφωνικά όπου ξαναέδωσα την παραγγελία Μέχρι στιγμής δεν έχω παραλάβει τα πράγματα τα οποία παρήγγειλα ούτε και τον αριθμό acs courier ώστε να γνωρίζω αν έχουν αποσταλεί τα αντικείμενα τα οποία παρήγγειλα . <<Θα σας παρακαλούσα εάν γίνεται να μου στείλετε e-mail επιβεβαιώσεις Και τον αριθμό αποστολής>> Μακρής Αλέξ**** 697****00 mak.****@hotmail.com"))) Ευχάριστο που αναγράφεται ότι έχετε τηλέφωνο μου και τα στοιχεία μου Ευχαριστώ που αναγράφεται ελληνικά δηλώνοντας ότι δεν υπήρξε πρόβλημα γλώσσας Σαν πελάτης έδωσα παραγγελία σαν πελάτης διαμαρτυρήθηκα σε εσάς πρώτα ότι δεν έχω νέα σας Και ως δυσαρεστημένος πελάτης αναγράφω από πριν ότι δεν είχα καμία απάντηση Παρά μόνο τώρα από εδώ μέσα mak.risa@hotmail.com Αλέξανδρος Μακρής και όχι Μακρις |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Αγαπητέ κ.Μάκρη , Προφανώς αντιλαμβάνεστε ότι δεν έχουμε συμφέρον στο να ΜΗΝ προχωρήσουμε στην αποστολή τις παραγγελίας σας . Και δεν υπαρχή λόγος και λογική όταν εσείς κάνετε παραγγελία εμείς να μην προχωρήσουμε στην αποστολή τις. Προφανώς τα email τα οποία σας στέλλαμε έχουν φιλτραριστεί και έχουν μπλοκαριστεί από το Anti-Spam φίλτρο του γραμματοκιβώτιου σας Αν επιθυμητέ ακόμη και σήμερα μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία που κάνατε. Λυπούμαστε που δεν έχετε λάβει τα email μας αλά ελπίζουμε να κατανοητέ ότι δεν είναι κάτι το όποιο εξαρτάτε από μας. Με εκτίμηση Δημητρίου Όμηρος
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Θα? Δεχτώ? την απάντηση σας για καθαρά επαγγελματικούς λόγους και επιφυλάσσομαι για το μέλλων κάλυψα τις ανάγκες από άλλο μαγαζί δυστυχώς για εσάς << λύπη η γνωστή σας ατάκα από την απάντηση που δώσατε (προσωπική επιμέλεια της παραγγελίας από εσάς τον ίδιο!) νομίζω ότι το έχετε γράψει δυο φορές μέχρι στιγμής>>>
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Παρακαλώ, ας μην ξεφύγουμε. Ευχαριστώ.
__________________
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Θερμαντικά... χρόνος ζωής κλπ. | lingistis | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 26 | 10-10-12 11:34 |
Θερμαντικά καλώδια | FOUS | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 1 | 12-10-04 17:34 |