|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Μην μου τα λέτε αυτά!!
Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος... ![]()
__________________
The tigers of wrath are wiser than the horses of instruction. Expect poison from the standing water. |
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Τωρα που έφτιαξε, Μην το ξαναπιάσεις στο στόμα σου.
![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Φτου Φτου σκόρδο θα το ματιάσουμε
![]() ![]() ![]()
__________________
The tigers of wrath are wiser than the horses of instruction. Expect poison from the standing water. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Το ότι διαβάζω τα ποστ δεν το θεωρώ κακό. Ούτε και (πρέπει) εσείς επίσης...
Ενημερωτικά λοιπόν, κάθε "κατάστημα" που σέβεται τους "πελάτες" του θέλει και προσπαθεί (πιστεύω) να τους εξυπηρετεί όσο καλύτερα γίνεται. Όπως εσείς είστε "πελάτες" για εμένα που είμαι "κατάστημα" έτσι και εγώ είμαι "πελάτης" για το "κατάστημα" που πουλάει "φίλτρα". Εάν κάποια εταιρεία της οποίας είμαι "πελάτης" αρνηθεί να αντικαταστήσει ελαττωματικό προϊόν της, τότε παύω και εγώ να είμαι πλέον πελάτης της. Και φυσικά υπάρχουν και νόμιμες κυρώσεις, εάν κάποιος επαγγελματίας ή αγοραστής πιστέψει ότι θίχτηκε έμμεσα ή άμεσα από κάποια διαδικασία αγοροπωλησίας.. Οι εγγυήσεις των προϊόντων παύουν να ισχύουν όταν "πέσει" κατσαβίδι που να μην μπορεί να εξηγηθεί-δικαιολογηθεί στην μαμά-εταιρεία. Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα γενικά και όχι μόνο στα ενυδρειακά. (για την βίδα που χτυπάει δεν το θεωρώ "κατσαβίδι") Από εκεί και μετά η απόδειξη αγοράς πρέπει να αποθηκεύεται για το αυτονόητο, ότι δηλαδή αγοράστηκε από το εν λόγω κατάστημα. Και σίγουρα δεν είμαι μπαμπούλας διαβάζοντας τα ποστ. Απαντώ στο ποστ γιατί αναφέρθηκα κάπου ποιο πάνω.. Φιλικά, Κωστής.
__________________
web mail : azores78@gmail.com |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Κωστη αν και απαντας μετα απο ενα μηνα να σου πω οτι εχω δουλεψει σαν τεχνικος στις παρακατω εταιριες:
siemens nokia sony ericsson samsung Lg Σε οποιαδιποτε απο αυτες τις εταιριες οταν εβλεπα οτι εχει βγει και ξανα τοποθετηθει εστω και μια βιδα απο την συσκευη ηταν εκτος εγγυησης αυτοματα και ηταν και απολητα λογικο... Η μαμα εταιρια πληρωνει μια εταιρια για να κανει τα εντος εγγυησης service η δουλεια του πελατη ειναι να παει απο εκει την συσκευη του με την αποδειξη του και να παει να το ξαναπαραλαβει ετοιμο |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Τώρα εσύ μιλάς για καθαρά ηλεκτρονικά προϊόντα τα οποία μπορούν να συγκριθούν με τις εξής ενυδρειακές εταιρείες (και αν): Ecotech Marine, ηλεκτρονικά φίλτρα Eheim, Hanna, GHL, IKS, Tunze controller. κτλ. Και το παράδειγμα με τις βίδες είναι λίγο ατυχές φίλε μου. π.χ. η compact 3000 ή 5000 της eheim για να καθαρίσεις την φτερωτή πρέπει οπωσδήποτε να ξεβιδώσεις 4 βίδες. Τι πάει να πει αυτό? Ότι αυτομάτως βγαίνει εκτός εγγύησης αν δεν βιδωθεί σωστά ξανά...?
__________________
web mail : azores78@gmail.com |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Γνωμη για Tetratec EX700 | jimmis1974 | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 17 | 10-08-10 06:48 |
tetra EX700 | katamagias | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 2 | 19-11-09 12:39 |
Tetratec EX700.Ερώτηση για αγορά | manolakis | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 4 | 17-01-08 21:17 |
Co2 Tetra | IVAN | Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά | 11 | 14-02-06 14:25 |
Πρόβλημα με το tetra test analy set | FOUS | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 4 | 15-05-03 17:03 |