|
#1
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Όταν σκάνε μύτη όλα μαζί.... ![]() Τόσο υψηλά νούμερα δεν είχα... Συνεχόμενες μετρήσεις και αν ξεκινήσεις την θεραπεια κράτα κανα 3 μέρες...(πάντα με βάση τις οδηγίες χρήσης...) δες την πορεία, δοκίμασε μια αλλαγή και ξανα κάνε θεραπεία?? αλλες 3 μέρες?? Όλα όμως είναι υποθετικά...Η κάθε περίπτωση έχει τα δικά της δεδομένα... Απλά υπομονή...Σίγουρα κράτα τη θερμοκρασία υψηλή καθώς έτσι επιταχύνεται ο κύκλος ζωής του παράσιτου... Να θυμάσαι το φάρμακο ή το αλάτι καθαρίζουν τα παράσιτα που αιωρούνται στο νερό... αυτά που είναι πάνω στα ψάρια είναι προστατευμένα απο το σώμα του ψαριού.... Μόλις μεγαλώσουν και βγούν απο το σώμα τότε επιδρά το φάρμακο...(κάθε φάρμακο.. φυσικό ή βιολογικό..). ..και στο τέλος εγώ τα έριξα και πρόσθετες βιταμίνες και είδα διαφορα... πήραν τα πάνω τους.... (ας φτάσουμε όμως πρώτα εκεί...) Καλό είναι και άλλοι φίλοι να δώσουν απόψεις και εμπειρίες.. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
ηδη απο χθες που 30αρισα τη θερμοκρασια ειδα καλυτερα αποτελεσματα στο ick σημερα το πρωι...καποια white spots ειχαν χαθει, οχι ολα... ελπιζω να ειναι ευκολο στελεχος να την περασουμε ευκολα.. ταϊσμα ελαχιστο εε?? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Το ικ εμφανιστηκε γιατι κατι δεν πηγαινε καλα και τα ψαρια ηταν συνεχεια στρεσαρισμενα! Εκτος του ιδιου του παρασιτου πρεπει να καταπολεμησεις και την αιτια που εμφανιστηκε! Και στη περιπτωση σου -λογικα- ειναι αδυναμη βιολογια στο φιλτρο σου!
Το ιδιο το ικ δεν σκοτωνει τα ψαρια! Οταν αποκολληθει και κολυμπησει ελευθερο αφηνει πληγες στο ψαρι που αυτες μολυνονται και ξαναρχιζει παλι ο κυκλος απο την αρχη! Τα φαρμακα οντως το σκοτωνουν οταν κολυμπαει το παρασιτο και οντως αυξανωντας τη θερμοκρασια επιταγχυνεις το κυκλο του. Κατα τη γνωμη μου ειναι σημαντικο να θεραπευεις τις αιτιες και το ικ αντιμετωπιζεται ευκολα με το αλατι! Το ταισμα που ρωτας εχει σχεση με την ικανοτητα του φιλτρου να διασπασει την αμμωνια και τα ΝΟ2! Πιστευω αν μηδενισεις αμμωνια, ΝΟ2 Τα ΝΟ3 ειναι χαμηλα σε συνδυασμο με αλατι (στα φυτα που εχεις λιγο κακο θα κανει) και υψηλη θερμοκρασια ολα θα πανε καλα! Μη πανικοβαλεσαι ... Οταν κανεις αλλαγες νερου προσπαθησε να "σιφωναρεις" οσο πιο πολυ μπορεις απο το βυθο ... Χρησιμοποιησε ενυδρειακο αλατι η χοντρο τυροκομικο (χωρις προσθετα ροης κ.λ.) ... διαλυσε το σε νερο ενυδρειου και ριχνε σιγα σιγα στο ενυδρειο ... Οταν αυξανεται η θερμοκρασια στο νερο μειωνεται το οξυγονο ... Μια αεραντλια ειναι απαραιτητη αυτη τη στιγμη!
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#4
|
|||
|
|||
![]()
στην παρουσα φαση φιλε γιωργοη αμμωνια ειναι στο 0 εδω και αρκετες μερες, δεν υπαρχει ιχνος αμμωνιας, οντως τα Ν03 δεν ειναι τρομακτικα αλλα το προβλημα ειναι στα Ν02 και αποτι βλεπω οι αλλαγες νερου απλα δινουν ενα ακομα 24ωρο για να ξαναπολλαπλασιαστουν σε βαθμο απιστευτο,
φοβαμαι μη γυρισω καμια μερα απτη δουλεια και τα βρω στον καναπε να κανουν ζαπινγκ και να τρωνε οτι εχει το ψυγειο ![]() απτν αλλη σκεφτομαι αν ειχα αδυναμη βιολογια, δεν θα επρεπε να εχω και αμμωνια? υπαρχει περιπτωση να μου διαφευγει κατι? τεσπα κρισιμα τα επομενα 24ωρα... by the way αλατι που βρισκουμε?? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Δε θελω να σε μπλεξω με ονομασιες και παραξενα πραγματα για αυτο θα στα γραψω οσο πιο απλα μπορω!
Στο φιλτρο αναπτυσσονται 2 ειδη βακτηριων! Το ενα "τρωει" την αμμωνια και σαν αποτελεσμα (υποπροϊον) δημιουργουνται τα ΝΟ2 και το αλλο τρωει τα ΝΟ2 και σαν αποτελεσμα (υποπροϊον) δημιουργουνται τα ΝΟ3 .. Στη περιπτωση σου αυτα που "τρωνε" τα ΝΟ2 δεν επαρκουν ... και για αυτο μετρας ΝΟ2 .. Ειναι πολυ παραξενο να γινεται αυτο! Ποσο ph εχεις? ![]() Αλατι αγοραζεις απο πετσοπ το ενυδρειακο η αν βρεις πουθενα χοντρο τυροκομικο .. το ιδιο ειναι!
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#6
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Nitrosomonas και Nitrobacter... αποτι φαινεται στα πρωτα ειμαι καλα αλλα τα νιτροβακτηριδια μαλλον εχουν το προβλημα...απο την αλλη σκεφτομαι πως γινεται να παραγουν 25mg no3 και οχι οσο χρειαζεται/υπαρχει? κουρδισμενα ειναι? επηρεαζονται απο το ph? δεν εχω μετρησει ποτε... φοβαμαι να ρωτησω σε πετσοπ για ενυδρειακο αλατι μην μου πιασουν τα οπισθια, φανταζομαι οπου πουλανε τυροκομικο θα ειναι πολυ πιο φτηνο...(σαν τις λαμπες ενα πραγμα εε?) |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Nitrifying bacteria have long generation times due to the low energy yield from their oxidation reactions. Since little energy is produced from these reactions they have evolved to become extremely efficient at converting ammonia and nitrite. Scientific studies have shown that Nitrosomonas bacterium are so efficient that a single cell can convert ammonia at a rate that would require up to one million heterotrophs to accomplish. Most of their energy production (80%) is devoted to fixing CO2 via the Calvin cycle and little energy remains for growth and reproduction. As a consequence, they have a very slow reproductive rate. Nitrifying bacteria reproduce by binary division. Under optimal conditions, Nitrosomonas may double every 7 hours and Nitrobacter every 13 hours. More realistically, they will double every 15-20 hours. This is an extremely long time considering that heterotrophic bacteria can double in as short a time as 20 minutes. In the time that it takes a single Nitrosomonas cell to double in population, a single E. Coli bacterium would have produced a population exceeding 35 trillion cells. None of the Nitrobacteraceae are able to form spores. They have a complex cytomembrane (cell wall) that is surrounded by a slime matrix. All species have limited tolerance ranges and are individually sensitive to pH, dissolved oxygen levels, salt, temperature, and inhibitory chemicals. Unlike species of heterotrophic bacteria, they cannot survive any drying process without killing the organism. In water, they can survive short periods of adverse conditions by utilizing stored materials within the cell. When these materials are depleted, the bacteria die. *Temperature* The temperature for optimum growth of nitrifying bacteria is between 77-86° F (25-30° C). Growth rate is decreased by 50% at 64° F (18° C). Growth rate is decreased by 75% at 46-50° F. No activity will occur at 39° F (4° C) Nitrifying bacteria will die at 32° F (0° C). Nitrifying bacteria will die at 120° F (49° C) Nitrobacter is less tolerant of low temperatures than Nitrosomonas. In cold water systems, care must be taken to monitor the accumulation of nitrites. *pH* The optimum pH range for Nitrosomonas is between 7.8-8.0. The optimum pH range for Nitrobacter is between 7.3-7.5 Nitrobacter will grow more slowly at the high pH levels typical of marine aquaria and preferred by African Rift Lake Cichlids. Initial high nitrite concentrations may exist. At pH levels below 7.0, Nitrosomonas will grow more slowly and increases in ammonia may become evident. Nitrosomonas growth is inhibited at a pH of 6.5. All nitrification is inhibited if the pH drops to 6.0 or less. Care must be taken to monitor ammonia if the pH begins to drop close to 6.5. At this pH almost all of the ammonia present in the water will be in the mildly toxic, ionized NH_3 ^+ state. Συμφωνα με τα παραπανω .. Σε χαμηλα και υψηλα ph τα βακτηρια σταματουν την λειτουργια τους η και πεθαινουν κιολας! Δε το εχω επαληθευσει αφου σε μενα λειτουργει ο κυκλος μια χαρα και ας εχω ph 4,80 - 5,5 ... ισως παιζει ρολο και η θερμοκρασια ... ![]() Οσο για τις τιμες των ενυδρειακων ... εχεις πιασει το νοημα! ![]()
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|