|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Κρίμα για την ταλαιπωρία (τη δική σου και του ψαριού)...
Γενικά είναι επίφοβο να αγοράζεις ψάρια που μόλις ήρθαν στο μαγαζί, γιατί ήδη είναι στρεσσαρισμένα από το ταξίδι τους και δεν ξέρεις αν και τι θα "βγάλουν". Βέβαια αν αργήσεις και πολύ τα παίρνουν άλλοι... Τελικά το ψάρι το πήρε πίσω το μαγαζί; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Το ψαράκι ψόφησε-για επιστροφή χρηματων ουτε λόγος.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Δηλαδή παραδέχεται ότι το ψάρι ήταν άρρωστο από τη στιγμή που στο πούλησε αλλά δε δέχεται να σου επιστρέψει τα χρήματά σου ????
Ντροπή... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ -ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ FORUM-KAI EXOYME KΑΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
@mitsakos μην φωνάζεις
![]() Πάντα πριν πάρουμε ενα ψάρι, το παρατηρούμε για αρκετή ώρα... ψάχνουμε για στίγματα, η οτιδήποτε που υποδουλώνει ασθένεια... μονο αν το παρατηρήσουμε καλα, το παίρνουμε... Και ποτέ δεν παίρνουμε απο ενυδρείο που έχει μέσα πολλά ψόφια... Εγώ προσωπικά τα βλέπω και 20 λεπτά, και πολλές φορές πηγαίνω και την επόμενη μέρα να το πάρω, και βλέπω κ αν τρώει κανονικά στο πετ... Τώρα για της νέες παραλαβές, βέβαια βιαζεσε γιατί τοτε πανε ολοι να πάρουν, αλλα καλό είναι να του πεις αν μπορεί να σου το κρατήσει... Βασικά το σωστό είναι όταν έχουν νέες παραλαβές τα μαγαζιά, να τα βάζουν για λίγο καιρό σε καραντίνα, ετσι ώστε να φανεί αν έχουν κάτι τα ψάρια, και να μην μπερδεύουν τα ψάρια με τα άλλα των άλλων ενυδρείων, για να αποφευχθεί η μεταφορά κ στα άλλα ενυδρεία...
__________________
Πόση μνήμη έχει υπολογιστεί ότι έχει ο άνθρωπος??? 200 ΜΒ!!! ![]() My first: ![]() Αξία Ανεκτίμητη!!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Παιδια παρτε το χαμπάρι σε κανένα επάγγελμα δεν επιστρέφοντε λεφτά ,απλώς αντικαθιστάται το προιον σε περιπτωση που ειναι και εντός εγγύησης.
__________________
www.dreamwaters.co |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ποιο ψαρι εχει την μεγαλητερη? ειναι on site?
![]()
__________________
Πόση μνήμη έχει υπολογιστεί ότι έχει ο άνθρωπος??? 200 ΜΒ!!! ![]() My first: ![]() Αξία Ανεκτίμητη!!
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Εγώ πάντως αν μου συνέβαινε αυτό και δεν έβλεπα κάποιου είδους έμπρακτης κατανόησης από το μαγαζί, απλά δεν θα ξαναψώνιζα από εκεί. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Σε μαγαζιά όπως πλαίσιο και Zara τα λεφτά επιστρέφονται και ας μην είναι ελατοματικό το προϊόν. ¶ρα όχι σε κανένα επάγγελμα αλλά σε μερικά θα έλεγα
__________________
saferbeach.comΈνα blog για ασφαλέστερες ακτές και υδάτινο περιβάλλον. |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
αρρωστα παπαγαλοψαρα | JENI | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 14 | 20-03-08 22:08 |
αρρωστα Gouramies | AQUA PURA | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 1 | 28-02-07 07:22 |
Αρρωστα Γκαπυ | GIWRGOS | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 16 | 15-11-06 20:40 |
Αρρωστα Νεον?! | petran | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 1 | 06-01-06 15:23 |
ΑΡΡΩΣΤΑ ΑΓΓΕΛΟΨΑΡΑ? | GIWRGOS | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 2 | 10-01-05 11:24 |