Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 21-03-07, 03:21
Μικρος Ο χρήστης Μικρος δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 11-02-2007
Περιοχή: Αγ.Μαρινα-Κορωπιου
Μηνύματα: 336
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από parrot Εμφάνιση μηνυμάτων
Απλά για την ιστορία του όλου θέματος, σήμερα μου απάντησαν από Γερμανία με το ακόλουθο email....

''Dear Mr. ................,
Thank you very much for your email and the photo which were
forwarded to our technicians. As they told me the difference
depends on the production process.
It does not impair the safety.
Nevertheless, your complaint because of the optical impairment
would accepted and can be made basing on guarrantee.
With this I hope to have been of service to you.

Best regards,
JUWEL AQUARIUM GMBH
...................''

Συνεπώς όποιος θέλει το κυνηγάει παραπάνω σαν οπτική δυσαρμονία, ή σύμφωνα με την
εταιρία δεν τίθεται θέμα ασφάλειας... Να τους πιστέψουμε ε?

Το θεμα δεν ειναι η ασφαλεια που μπορει να εχει και για ποσο καιρο,που μπορει πραγματι να μην παθει τιποτα οπως μπορει και να παθει!Το θεμα ειναι οτι εχεις ενα ενυδρειο με αστοχια υλικου,κακοτεχνια,κακη συναρμολογηση πεστο οπως θεςΣε τετοιες περιπτωσεις οι εταιριες που προσεχουν το ονομα και την ποιοτητα τους ,που ειναι δεδομενη,ανακαλουν η αντικαθιστουν το εμπορευμα .Το πιο συνηθισμενο ειναι να μπαινουν σε προσφορες με χαμηλοτερες τιμες.Οποτε εσυ και γω εχουμε αγορασει ενα προιον το οποιο δεν ανταποκρινεται στις προσδοκιες και στα χρηματα που εχουν δοθει.αποτελει πια προιον β η γ διαλογης.Λογικο ειναι να συμβαινουν αυτα σε μια παραγωγη ενυδρειων που ειναι βιομηχανοποιημενη.Ειναι σαν να αγορασεις απο μενα ενα αυτοκινητο και να εχεις το μποστινο παμπριζ στραβα κολλημενο και γω να σου πω οτι "απ' τη στιγμη που βλεπεις και δεν μπαινει νερο μεσα οταν βρεχει μη φοβου".Δεν νομιζω να σε ικανοποιουσε η απαντηση μου.Απ' την αλλη οταν το αγορασες αν στο ειχα πει οτι "ξερεις φιλε αυτο το αυτοκινητο εχει αυτο το πραγμα και το δινουμε τοσο" θα ηταν πιο σωστο και πιο εντιμο.Μιλαμε για την υποχρεωση, σαν πελατες να πληρωσουμε το αντιτιμο του προιοντος(υποχρεωση που εκπληρωθει) και σαΝ εταιρια να δωσει το προιον το οποιο ανταποκρινεται στο καλο ονομα,την εγγυηση,την αξιοπιστια που η ιδια εχει δημιουργησει με καπο(πραγμα που δεν εκπληρωθηκε).Στην ζυγαρια η αξια του προιοντος και τα χρηματα αποκτησης πρεπει να ειναι σε απολυτη ισορροπια.Αυτο ειναι απαιτηση και οχι θεμα προς συζητηση η διαπραγματευση.
Οποτε εχει να κανει με τις απαιτησεις τις προσδοκιες και τις επιφυλαξεις που εχει η τηρει ο καθενας απεναντι στο προβλημα.
Πραγμα υποκειμενο και ξεχωριστη υποθεση για τον καθενα.

Πραγματικα ελπιζω να μην εχει κανενα προβλημα για οσο θα το εχεις.


φιλικα

Μικρος
Απάντηση με παράθεση
 
Page generated in 0,02011 seconds with 10 queries