Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 05-06-11, 10:48   #1
NewFish :P
 
Το avatar του χρήστη faceck
faceck
Senior Member
Εγγραφή: 05-06-2011
Περιοχή: Αμπελόκηπους
Μηνύματα: 612

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
faceck Ο χρήστης faceck δεν είναι συνδεδεμένος 05-06-11, 10:48
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Γεια σας παιδιά !! είμαι νέος σε αυτό το foroum.Είμαι αρχάριος έχω εδώ και 1,5 εβδομάδα ένα 60λτ ενυδρείο Hailea με λιπασμένο χώμα και φυτά..έχω μέσα 1 γκάπυ 4 τετρας και 4 πλάτυς και είναι το παρακάτω..


http://www.youtube.com/watch?v=6e7Cq...layer_embedded
Εμφανίσεις: 4436
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-06-11, 11:04
Το avatar του χρήστη Πάνος
Πάνος Ο χρήστης Πάνος δεν είναι συνδεδεμένος
Μοδ
 
Εγγραφή: 13-01-2006
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Μηνύματα: 11.341
Προεπιλογή

καλως ηρθες!!!
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-06-11, 11:09
Το avatar του χρήστη faceck
faceck Ο χρήστης faceck δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 05-06-2011
Περιοχή: Αμπελόκηπους
Μηνύματα: 612
Προεπιλογή

καλως σας βρήκα !! μπορείς να μου πεις κάτι για το ενυδρείο μου? το πωσ είναι στημμένο για τα συγκεκριμένα ψάρια και αν τα φυτα είναι υπερβολικά πολλα η είναι comple?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-06-11, 11:21
Το avatar του χρήστη Πάνος
Πάνος Ο χρήστης Πάνος δεν είναι συνδεδεμένος
Μοδ
 
Εγγραφή: 13-01-2006
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Μηνύματα: 11.341
Προεπιλογή

για πληρεστερες αποψεις...μπορεις να συμπληρωσεις αυτη τη φορμα. http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=42398
χρειαζομαστε και αλλα στοιχεια περαν της οπτικης εικονας.
αν το νερο σου ειναι πολυ σκληρο για παραδειγμα οπως θα ηθελαν τα ζωοτοκα...δε θα εβαζα προσωπικα τετρας.