Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 13-11-12, 20:07
Το avatar του χρήστη nospanos
nospanos Ο χρήστης nospanos δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 30-09-2012
Περιοχή: Ανατολική Αττική
Μηνύματα: 369
Exclamation Νέο ενυδρείο σε στρώσιμο με μπόλι - ΠΡΟΒΛΗΜΑ με φυτά που χάσανε το χρώμα τους

Πολύκαλησπέρα σε όλους!

Ονομάζομαι Πάνος, είμαι πολύ νέος+αρχάριος στο χόμπυ και αυτό είναι το πρώτο μου θέμα!

Πριν λίγες μέρες έγινα κάτοχος ένος ενυδρείου Juwel 125 (80x35x50), απόκτημα το οποίο περίμενα πως και πως..
Το ενυδρείο διαθέτει:
- Το μαμίσιο φίλτρο του της Juwel (600L/h) με σφουγγάρια, βιολογικό υλικό Eheim Ehfimech κ υαλοβάμβακα
- 3 λάμπες (η μια επιπλέον με πατέντα) T5 28W (σύνολο 84W: 1 High-Lite Day 9000K, 1 High-Lite Colour 6500K, 1 High-Lite Nature 4100K) ομοίως της Juwel.
Η φωτοπερίοδος είναι 17:30-00:30 (7 ώρες) High-Lite Day κ High-Lite Colour και 16:00-02:00 (10 ώρες) High-Lite Nature
- Θερμαντικό 100W της Juwel
- 4 ανεμιστηράκια στο καπάκι για ψύξη
- Controller που συνδέονται θερμοστάτης+ανεμιστηράκια

Το ενυδρείο στήθηκε προχθές, Κυριακή 11 Νοεμβρίου!
Χθες, Δευτέρα 12 Νοεμβρίου, μπολιάστηκε (με χρήση υαλοβάμβακα και με προσθήκη νερού αλλαγής) από συμφορουμίτη, έμπειρο χομπύστα και κάτοχο 4 ενυδρείων σε άριστη κατάσταση
(ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός "για έκθεση!")
Σήμερα το μεσημεράκι κατά τις 12, πρόσθεσα ένα μπουκαλάκι 100ml καθαρή αμμωνία από φαρμακείο (δεν άφρισε το μπουκαλάκι όταν το ανακίνησα), περιεκτικότητας 23%

Μετρήσεις (με υγρά τεστ της Sera) και θερμοκρασία ενυδρείου 26 βαθμοί και Ph 7,2:
12/11 μεσημεράκι (νεοστημένο πριν το μπόλιασμα)= NH3:0 - NO2:0 - NO3:0
12/11 μεσάνυχτα (λίγες ώρες μετά το μπόλιασμα)= NH3:0,5 - NO2:οριακό 0,2 - NO3:5