Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γενικά > Επί παντός επιστητού

Επί παντός επιστητού Εδώ μπορείτε να συζητήσετε τα πάντα εκτός ενυδρειακών.

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Next
  #1  
Παλιά 14-07-15, 22:30
Το avatar του χρήστη fotis_k
fotis_k Ο χρήστης fotis_k δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 27-11-2008
Περιοχή: athina
Μηνύματα: 504
Προεπιλογή Ο γολγοθας μου με την Wind!SOS

(Το κείμενο ειναι μεγαλο αλλα αν καποιος ειχε το παραμικρό πρόβλημα με ακυρωση συμβολαίου με την wind ας κανει το κόπο να το διαβάσει)

Τον τελευταιο καιρο εχω μια ταλαιπωρία άνευ προηγούμενου με την wind.Σας αναφέρω το περιστατικό μηπως καποιος ειχε ανάλογη εμπειρία και μπορει να μου πει πως το χειρίστηκε.

Η ιστορία εχει ως εξής: Ήμουν πελάτης ΟΤΕ.Ειχα συνεχή προβλήματα με το Ίντερνετ στα οποια δεν δινόταν καμία λύση κι ετσι αποφάσισα να αλλάξω πάροχο.Πηγα σε κατάστημα wind και μου έκαναν καλύτερη προσφορα κι ετσι υπέγραψα συμβόλαιο μαζι τους(18/6/15).Μου λένε οτι η ενεργοποίηση θα γινει στις 25/6/15 κι οτι αν για οποιοδήποτε λόγο αλλάξω γνώμη εχω 10 μέρες περιθώριο.Στο μεσοδιάστημα με παίρνει ο ΟΤΕ και μου κανει μια ακομα καλύτερη προσφορα κι εγω δεχομαι(απεριόριστα σταθερά,30' προς κινητά, δωρεάν αναγνώριση κλήσης για 2 χρονια, επιστροφή τελών επανασύνδεσης στον επόμενο λογαριασμό και μια δωροεπιταγή των 80¤ η οποια μετά εγινε 110¤ για οποιοδήποτε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ με την πρόφαση να ζητήσουν συγνώμη για την όλη ταλαιπωρία).Μου δίνουν οδηγίες για το πως θα κανω ακύρωση του αιτήματος μου προς την wind.

Ετσι κι εγινε.Στις 24/5/15 στέλνω το φαξ απο κατάστημα του ΓΕΡΜΑΝΟΥ για να χω και αντίγραφο.Αφου έστειλα το φαξ καλώ την wind για να επιβεβαιώσω οτι εχουν λάβει την αίτηση μου(αυτές τις οδηγίες ειχα).Τους καλώ και μου λέει η υπάλληλος τους οτι δεν εχουν λάβει καποια αίτηση αλλα ετσι κι αλλιως επειδή έκανα την αιτηση μια μερα πριν δεν προλαβαίνουν να κανουν ακύρωση και η ενεργοποίηση θα γινει κανονικά.Τους εξηγώ ομως οτι εγω ειμαι μεσα στην προθεσμία που ειχα για ακύρωση και μου λέει η κοπέλα οτι εχω δίκιο απλώς για την wind ειναι ολόκληρη διαδικασία και οτι στις 25 του μηνα θα ενεργοποιηθεί μεν η γραμμή και θα μας ερθει κανονικά λογαριασμός στο σπιτι αλλα εμεις θα τον αγνοήσουμε.Μια χαρα λέω κι εγω ολα καλα.

Μετά απο 1 η 2 μέρες έρχεται μηνυμα στο κινητό οτι η αιτηση δεν έγινε δεκτή.Επικοινωνώ εκ νέου με την wind.Τους εξηγώ παλι την ιστορία απο την αρχή για να λάβω την απαντηση οτι λαθος με εχει ενημερώσει η συνάδελφος τους κι οτι δεν γινεται να κάνουμε ακύρωση του αιτήματος μια μερα πριν.Τους εξηγώ οτι ειχα 10 μέρες και οτι ειμαι μεσα στο χρονικό περιθώριο που ειχα αλλα ο υπάλληλος ανένδοτος μου λέει οτι δεν ειναι ετσι κι οτι δεν μπορω να κανω υπαναχώρηση χωρις να πληρώσω.Φωνες κακός χαμός, και στο τέλος καταλήγω λέγοντας τους οτι εγω δεν ευθύνομαι για την λαθος ενημέρωση και να πληρώσει η υπάλληλος αν θέλουν χρηματα για την λαθος ενημέρωση κι οχι εγω.Γιατι του λέω μπορει κι εσυ αυτη την στιγμη να με ενημερώνεις λάθος.Τίποτα αυτος ανένδοτος μου λέει εγω σας ενημέρωσα..Απο κει και πέρα ειναι δικό σας θεμα τι θα κάνετε.

Στο μεταξυ όλες αυτές τις μέρες δεχόμουν κλήσεις απο τον ΟΤΕ καθε μερα για το τι γινεται με την wind και αν είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε.Εκεινοι μου έλεγαν οτι δεν τίθεται θεμα να πληρώσω απο την στιγμη που ειμαι εμπροθεσμος και αν επιμείνουν να προχωρήσω σε καταγγελία γιατι αυτο που κανουν ειναι παράνομο και οτι συνήθως ετσι κανουν για να απειλούν τον κόσμο και να μην αλλάζει εταιρία.Εγω ομως δεν μπορούσα να προχωρήσω την διαδικασία με τον ΟΤΕ γιατι φοβόμουν τι μπουγιουρντι θα μου ερχόταν απο την wind.

Καλώ εκ νέου μετά απο δυο μέρες στην wind λέγοντας τα εξής.Ημουν στον ΟΤΕ μετά μου κάνατε καλύτερη προσφορα υπέγραψα μαζι σας αλλα τελικα δεν θα παρα μείνω σε σας γιατι εχω καλύτερη προσφορα.Ρωταω τον υπάλληλο 10 μέρες δεν εχω περιθώριο να κανω ακύρωση του αιτήματος;Μου λέει ο υπάλληλος μισό λεπτό και με βάζει σε αναμονή.Μου λέει μάλιστα έχετε 10 μέρες.Ωραια του λέω..¶κου αν δεις ομως τι εχει γινει-->και του εξηγώ όλη την ιστορία.Μου λέει οχι δεν τίθεται θεμα να πληρώσετε κατι και το μονο που έχετε να κάνετε ειναι οταν σας ερθει ο λογαριασμός να μας καλέσετε και να μας δώσετε την ρήτρα του λογαριασμού για να σας κανουμε αίτημα για πίστωση.Ωραια λέω κι εγω λύθηκε το θεμα τον ευχαριστω αλλα αυτη την φορά όντας πιο ψιλιασμενος κρατάω σε χαρτί το όνομα του υπαλλήλου που μίλησα και την ημερομηνία.

Επικοινωνώ και παλι με τον ΟΤΕ τους λέω πως λύθηκε το θεμα και στις 1/7/15 μεσω φαξ υπογράφω συμβόλαιο.

Έρχεται προχτές 12/7/15 ο λογαριασμός της wind και τους καλώ για να τους δώσω την ρήτρα οπως μου είπαν.Φτου και παλι απο την αρχή..Μου λέει ο υπάλληλος με επιθετικό τόνο οτι δεν δικαιούστε καμία αιτηση για πίστωση, οτι η αιτηση δεν εχει γινει δεκτή και οτι αν θελω να κανω ακυρώσω θα πρεπει να πληρώσω 160¤!!!!!!!!!!Του λέω οχι δεν τίθεται τετοιο θεμα εχω μιλήσει με υπάλληλο σας ο οποίος με εχει διαβεβαιώσει οτι δεν θε πληρώσω τίποτα.Συγκεκριμενα του λέω εχω μιλήσει με τον ******** και του λέω και ημερομηνία.Εχετε του λέω και ηχογραφημένης την κλήση οπως ενημερώθηκα εξ αρχής και μπορείτε να την ακούσετε.Επειτα απο που κι ως που ειμαι ακομα στην wind?απο την στιγμη που εχω στείλει αίτημα υπαναχώρησης!!! Επι 10 λεπτα προσπαθούσα για άλλη μια φορά να αποδείξω οτι δεν ειμαι ελέφαντας.Στο τέλος τους απειλώ με μήνυση για ηθική βλάβη καθως δεν μπορούν να μου προκαλούν για δικά τους λάθη τετοιο άγχος ζητώντας μου 160 ευρω με capital control.Μου ζητάει συγνώμη για την λαθος ενημέρωση και τα ίδια και τα ίδια.

Τους αγνοώ λοιπον κι εγω κι ας τολμήσουν να μου στείλουν λογαριασμό με τέλη ακύρωσης.Τηλεφωνω κι εγω στον ΟΤΕ για να δω αν εχει γινει η μεταφορά προς τον ΟΤΕ βάσει της αίτησης που έκανα στις 1/7/15.Μου λέει η υπάλληλος δεν εχει γινει ακομα και ειναι σε εξέλιξη.Εψαξα λιγο στο Ίντερνετ και ειδα σε αλλα φορουμ οτι ειναι αρκετοί στο παρελθόν που είχαν παρόμοια θέματα με την Wind κι ετσι μου ξαναρθαν ολα στο μυαλό και πήρα τον ΟΤΕ πριν λιγο να δω τι γινεται και με ενημέρωσαν οτι ακομα βρίσκεται σε εξέλιξη γιατι εχω μια οφειλή στον ΟΤΕ και πρεπει πρωτα να την πληρώσω και μετά θα προχωρήσει η αιτηση(στο μεταξυ κανεις δεν με ειχε ενημερώσει όλες αυτές τις μέρες-άλλοι απο κει).

Το θεμα λοιπον εχει μείνει εδω..Αυριο παω πληρώνω τον ΟΤΕ και συνεχίζουμε.Αν καποιος ειχε παρόμοιο θεμα παρακαλώ ας με ενημερώσει πως το αντιμετώπισε γιατι πραγματικά εχω χάσει τον ύπνο μου με αυτη την ιστορία..Δεν ειναι αστείο ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα να πληρώσω στα καλα καθούμενα 160¤ για πλακα.Συγνωμη αν σας κούρασα.

Ευχαριστω εκ των προτερων.
__________________
Φιλικα Φώτης!
Απάντηση με παράθεση
 


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

No_parrots

Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 06:11.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000-2016 Greek Aquarists Board
Page generated in 0,05418 seconds with 12 queries