|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Για τα φωσφορικά έχεις δίκιο και εγώ παρατηρώ ότι η μέθοδος βότκα βακτήρια που δουλεύω αφήνει κάποια ελάχιστα φωσφορικά , τον τελευταίο καιρό κρατάω και εγώ λίγο αντιφώσφορο , όσον αφορά την μακροάλγη νόμίζω πως ο λόγος που δεν έχει την ανάπτυξη που θες είναι η παράλληλη χρήση αντιφ.
__________________
Κώστας Πληροφορίες ενυδρείου : Reef Main display800l , Sump 200l Lighting : DIY custom multichip led Circulation: 3xwp60 jebao , jebao dct12000,Skimmer Atb big econo , Calsium reactor : Shuran jetstream 1, Zeo reactor Diy Cooling Tr20, Heating Eheim Jager Auto top off DIY , ROWw |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Πολύ ωραία δουλειά και μελετημένο!!!Να το χαίρεσαι!!!Κράτα μας ενήμερους για τις εξελίξεις!!!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
![]() Παράθεση:
------------------------- Εχθες εκανα μια μακακια που το καταλαβα σημερα. Εκανα αλλαγη και ταυτοχρονα αλλαξα αντιφοσφωρο στον ριακτορα, που ειναι στο διαμερισμα της αντλιας επιστροφης στο σαμπ. Οπως εβαλα τον ριακτορα σε λειτουργια, τον ειχα τερμα ανοικτο, πριν σε ενα κουβα για να καθαρισει ο αντιφοσφωρος, και πριν προλαβω να τον κλεισω, μικρη ποσοτητα βγηκε και επεσε στο διαμερισμα της επιστροφης. εχθες μου φανηκε οτι δεν τον ρουφαει η αντλια, και επειδη βαριομουν κιολας , δεν τον σιφωναρισα. Σημερα αργα το απογευμα που γυρισα σπιτι, ειδα οτι αρκετη ποσοτητα περασε τελικα στο DT , ειδα σκορπιο στον αραγωνιτη, λογικα θα επεσε και πανω στον βραχο κοραλια. Σιφωναρησα οτι εμεινε απο το διαμερισμα επιστροφης, αλλα οτι εχει περασει στο DT, den βγαινει, εινια λιγη ποσσοτητα και σκορπια. στα κοραλια , οσο προλαβα ανοιχτα τα φωτα δεν ειδα τιποτ ανυσηχυτικο, υπαρχει περιπτωση αν επεσε καπια ποσοτητα πανω σε καποιο να την "ακουσει"? Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gregkn73 : 11-07-15 στις 22:05 Αιτία: Automerged Doublepost |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Δεν τρέχει κάτι με τον αντιφ.
Η άλγη εφόσον στο ένα πήγαινε και σε αυτό το ενυδρείο δεν πηγαίνει με το ίδιο φως πάει να πει ότι δεν έχει να τραβήξει ..ροή θέλει αρκετή ..έχει;
__________________
Κώστας Πληροφορίες ενυδρείου : Reef Main display800l , Sump 200l Lighting : DIY custom multichip led Circulation: 3xwp60 jebao , jebao dct12000,Skimmer Atb big econo , Calsium reactor : Shuran jetstream 1, Zeo reactor Diy Cooling Tr20, Heating Eheim Jager Auto top off DIY , ROWw |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εχει ρε φιλε, μαλλον θα βαλω και αλλο ενα κυκλοφορητη, μηπως θελει και αλλο.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
καλή ανάπτυξη είχα με λάμπα οικονομίας θερμό λευκό και 15 ώρες διάρκεια και έναν κυκλοφοριτή να την χτυπάει από χαμηλά
__________________
Κώστας Πληροφορίες ενυδρείου : Reef Main display800l , Sump 200l Lighting : DIY custom multichip led Circulation: 3xwp60 jebao , jebao dct12000,Skimmer Atb big econo , Calsium reactor : Shuran jetstream 1, Zeo reactor Diy Cooling Tr20, Heating Eheim Jager Auto top off DIY , ROWw |
#7
|
|||
|
|||
![]()
να γραψω κατι και για το DIY φωτιστικο. Ηταν λειτουργικο με 300Ε αλλα αγορασα και τον κοντρολερ storm corallux με αλλα 60Ε για να μπορω να προσομοιωνω ανατολη-δυση, κυκλο φεγγαριου, συννεφιες αλλα και αστραπες.
![]() ![]() Επελεξα λεντ γιατι μπορουσα να το φτιαξω μονος μου =>οικονομια αρχικης κατασκευης, αλλα και για οικονομια χρησης συγκρητικα με Τ5 και μεταλ χαλιντ. Αν ημουν σιγουρος για τα BIN των λεντ,θα το εκανα 135βατ αντι για 180βατ με 80 αρηδες φακους. Επιλεχθηκε η συγκεκριμενη κατασκευη για να ξεπερασω καποια απο τα μειονεκτηματα των λεντ, που ειναι το disco effect, δηλ η μη καλη μιξη των χρωμματων, κα οι σκιασεις . Με 8*20βατ multichip πετυχα πολυ καλη καλυψη σε ολο το ενυδρειο με ελαχιστες σκιες, και εξαιτιας των multichip δεν εχω καθολου disco effect, παρολο τις 60 μοιρες φακους που εβαλα για να εχω διησδηση του φωτος σε βαθος και να μην εχω απωλειες του εκτως ενυδρειου. Ακολουθησα την λογικη της orphek, να παρω το μπλε χρησιμοποιοντας πολλων κελβιν λευκα και ελαχιστα μπλε. Ενω για να εχω και υψηλο CRI προστεθηκαν κοκκινα στα630 και 640 νμ που εινια και χρησιμο στα κοραλια.Το φασμα που θελουν τα κοραλια , πιστευω οπως φαινεται στο spectrumgraph , το καλυψα οσο γινετε καλυτερα, με πολυ γεματη την περιοχη 400-500νμ, και με ενα μικροπικ στα 630-640νμ, και μηδεnικες σχεδον τιμες στα 500-600νμ που ειναι αχρηστα στα κοραλια. Ετσι το PAR (photosynthetic available radiation ) μεταφραζετε σε πολυ υψηλο PUR (photosynthetic usuable radiation). Τωρα το ζητουμενο ηταν να αρεσει και στα ματια μου. στο πρωτο 20βατο που ειχα φτιαξει για το νανο, αν και ακολουθησα τον συνδυασμο που χρησιμοποιει η opkek sto DIF100 , den moy eixe aresei poly optika giati μωβιζε αρκετα. Ετσι αντι για 12*18000k, 2*410nm, 2*430nm, 2*450nm, 1*595nm, 1*630nm, επελεξα 9*18000,3*450,2*490,1*630,1*640,1*400,1*410,2*420. Aν και εβαλα 3 λιγοτερα λευκα, ειναι πολυ πιο φωτεινο, αναδεικνυει πολλα περισσοτερα χρωμματα, και δεν μωβιζει καθολου οπως το προηγουμενο. Ολη την διαφορα πιστευω την εκαναν τα 490νμ, και οτι τοποθετησα τα κοκκινα αναμεσα στα 490 & 450 με αποτελεσμα να παιρνω καγι απο ocean white. Δεν εβαλα επισης 430νμ γιατι μωβιζουν αρκετα και 660 γιατι αν και κανει πικ η φωτοσυνθεση των κοραλιων, διαβασα οτι ισως να μην βοηθαει, και προσεξα οτι τα φασματογραφηματα Τ5 και metal halide, εχουν πικ στο 630-640....οποτε τιςαντεγραψα. Φωτο απο την δοκιμη στο νανο που εκανα απο τα πρωτα 2 που ειχα παρει δοκιμαστικα 1 LED ![]() 2 LED ![]() η φωτογραφικη ειχε ιδιες ρυθμισεις αλλα το λεντ 1 ειναι με 60αρι φακο 36εκ απο νερο , το 2 λεντ χωρις φακο 6εκ απο νερο. ειναι μεν πιο φωτεινο το 2 οχι οσο στη φωτο ομως, αυτο που μου ειχε αρεσει , ηταν το χρωμμα απο τους πολυποδες της στυλοφορα, η μεγαλυτερη διακριση της διχρωμιας στις ακαν, και το καλυτερο εντονοτερο χρωμα στη φαβια, μπλε ζοα. Οποτε εγιναν παραγγελια με παρομοιες αναλογιες και των υπολοιπων 6. αν ηταν πολυ μπλε για τα γουστα μου θα πηγαινα ενναλακτικα σε 9*18000,1*450,2*470,2*490,1*630,1*640,1*400,1*410, 2*420 στο κεντρο καθε μιας απο τις 4 ψυκτρες , εχω βαλει 5βατ multichip, με 1*400,1*420,1*430,1*450, |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|