#11
|
||||
|
||||
![]()
Το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο βάση νόμου να επιστρέφει τα χρήματα πίσω στον πελάτη, όταν ο πελάτης έχει λόγο να ζητήσει υπαναχώρηση.
Και όταν ζητάς έναν φθηνό διαχύτη, σου δίνουν έναν που έστω από άγνοια σου λένε λάθος τιμή και ο οποίος έχει 26¤/3¤ = 8+ φορές περισσότερο από τον φθηνότερο... Αστικός Κώδικας Ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002 Αρθ. 540 "Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)" Ένα τηλέφωνο και μια καταγγελία στο υπουργείο Ανάπτυξης στη διεύθυνση εμπορίου και θα δούμε αν το μαγαζί θα επιστρέψει ως οφείλει τα χρήματα. Καλό είναι να γνωρίζουμε τι δικαιούμαστε και να μην εφαρμόζει το κάθε μαγαζί τους δικούς του νόμους.
__________________
Worlds most Gadget Aquarium..almost |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Black water | giorgosp | Γλυκό νερό - Γενικά | 11 | 06-12-07 14:30 |
Water distillers | deMetrIs | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 5 | 01-02-07 10:09 |
Water inn | Venestus13 | Ιστοσελίδες στο Internet | 3 | 20-01-07 11:13 |
osmo-water-50 | PascM | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 12 | 28-02-06 17:21 |
water mites? | newfish | Γλυκό νερό - Γενικά | 0 | 14-12-02 19:11 |