Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mixalhs89
Διαφωνώ με το να φτάνουμε τις καταστάσεις στα άκρα με sellers που είναι καλοί και να δημιουργούμε το θέμα από το πουθενά. Γιατί στο τέλος δεν θα στέλνουν στην Ελλάδα αντικέιμενα από Κίνα.
|
Αυτο που περιγραφει ο Τακης (να μην παραλαβεις συμφωνα με τους ορους συναλλαγης) δεν ειναι "ακρα".
Ειναι το σωστο και ειναι δικαιωμα του πελατη να το κανει, οταν δεν ικανοποιηθουν οι οροι συναλλαγης.
Λαθος θα ηταν να κανουμε dispute, χωρις να επικοινωνησουμε πρωτα με τον πωλητη, ή για λαθος λογο γενικα σχετικα με τους ορους συναλλαγης, πχ για το χρονο παραλαβης ή για την περιγραφη του προιοντος κλπ
Υπαρχουν και οδηγιες στο ebay σχετικα με το ποτε και πως κανουμε dispute (καταγγελια)
πχ
http://www.ebay.com/gds/Buyers-and-S...1210780/g.html
http://ebay.about.com/od/mistakestoa...ma_dispute.htm
http://resolutioncenter.ebay.com/
Επισης λαθος ειναι να
μην κανουμε dispute οταν
υπαρχει λογος.
Πρεπει να κλεινουν οι απατεωνες.
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα.