
15-03-13, 22:53
|
Member
|
|
Εγγραφή: 19-03-2012
Περιοχή: αττικη
Μηνύματα: 140
|
|
Χαίρομαι που απαντήσατε εδώ μέσα σαν εταιρεία
Ευχαριστώ που δημοσιοποιείτε την επιστολή και με επιβεβαιώνεται ότι έστειλα διακριτικότατη διαμαρτυρία ότι δεν έχω νέα σας δίνοντας σε μαγαζί κάθε δικαιολογία να απολογηθεί (έστω και ψεύτικα)
(((Την δευτέρα 25 Φεβρουάριου διατύπωσα ότι δεν μπορούσα να στείλω παραγγελία ηλεκτρονικά και έτσι κατέφυγα και τηλεφωνικά όπου ξαναέδωσα την παραγγελία Μέχρι στιγμής δεν έχω παραλάβει τα πράγματα τα οποία παρήγγειλα ούτε και τον αριθμό acs courier ώστε να γνωρίζω αν έχουν αποσταλεί τα αντικείμενα τα οποία παρήγγειλα . <<Θα σας παρακαλούσα εάν γίνεται να μου στείλετε e-mail επιβεβαιώσεις Και τον αριθμό αποστολής>> Μακρής Αλέξ**** 697****00 mak.****@hotmail.com")))
Ευχάριστο που αναγράφεται ότι έχετε τηλέφωνο μου και τα στοιχεία μου
Ευχαριστώ που αναγράφεται ελληνικά δηλώνοντας ότι δεν υπήρξε πρόβλημα γλώσσας
Σαν πελάτης έδωσα παραγγελία σαν πελάτης διαμαρτυρήθηκα σε εσάς πρώτα ότι δεν έχω νέα σας
Και ως δυσαρεστημένος πελάτης αναγράφω από πριν ότι δεν είχα καμία απάντηση
Παρά μόνο τώρα από εδώ μέσα
mak.risa@hotmail.com
Αλέξανδρος Μακρής και όχι Μακρις
|