Στο εβαλα για να εχεις ενα μπουσουλα και να δεις οτι οι Γερμανοι που ακολουθουν τον νομο εχουν εγγυηση 2 χρονια εκτος απο θερμοστατες και φιλτρα οπως λενε .
Κανετους το εξωδικο στο μαγαζι (μηπως πρεπει να πουμε και το ονομα του για να ξερουν και οι συνχομπιστες την αντιμετωπιση του καθε μαγαζιου στους πελατες του after value ) και στον αντιπροσωπο και επικοινωνησε με τον ΙΝΚΑ να τους το κοινοποιησης με FAX η email και να προχωρησεις σε καταγγελια .
Καλο κουραγιο .

-------------------------
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aquaman
Δε σου στέλνει φαξ, πιθανότατα γιατί δεν υπάρχει.
Το ότι ο εμπλεκόμενος είναι το κατάστημα, που σου πούλησε το αντικείμενο, και όχι ο αντιπρόσωπος, μπορεί να είναι και σωστό.
|
Ναι αλλα το μαγαζι λεει οτι δεν εχει δυο χρονια εγγυηση .Την εγγυηση ομως την παρεχει η οχι ο εδω αντιπροσωπος .Δεν γυνετε ο αντιπροσωπος να δινει ενα χρονο και το μαγαζι να δινει δυο ουτε και το αντιθετο .Αρα ειναι συνυπευθυνοι .