Δεν θα φτάσεις μέχρι δικαστήριο φίλε μου. Η σειρά που πρέπει ν' ακολουθήσεις είναι η εξής:
Πας στο κατάστημα ξανά και τους λες ότι ενημερώθηκες από ΙΝ. ΚΑΤΑΝ/ΤΗ και έχεις εγγύηση. Τους ρωτάς απλά χωρίς φωνές και φασαρίες τι προτίθενται να κάνουν για να σε καλύψουν. Αν επιμείνουν στις θέσεις τους, τους ενημερώνεις ότι θα καταθέσεις σχετική αγωγή και μήνυση, ότι εν πάση περιπτώσει θα ασκήσεις το νόμιμο δικαίωμά σου.
Εκεί πιθανά θα υπάρξει αλλαγή πλεύσης από το κατάστημα.
Αν όχι, πας στην ξαδέρφη σου και συντάσσεστε ένα εξώδικο (το απαραίτητο μπλα μπλα θα το ξέρει η δικηγόρος), το οποίο κι επιδίδεις με Δικαστικό Επιμελητή (κόστος περίπου κανένα 50ευρω), με το οποίο τους καλείς να συμμορφωθούν (είναι και ο μόνος τρόπος ν' αποδείξεις στο δικαστήριο ότι ενημέρωσες για το πρόβλημα - δεν υπάρχουν συστημένες επιστολές κλπ).
Η συνέχεια έχει δύο δρόμους: α) σου δίνουν καινούριο και όλα καλά β) Δικαστήριο με βέβαιη την θετική για σένα έκβαση της υπόθεσης αλλά χρονοβόρο.
Γνώμη μου και μόνο είναι ότι μετά τη σχετική γκρίνια θα πάρεις το νέο σου ενυδρείο χωρίς να μπουν στη διαδικασία να πάνε σε δικαστήριο.
Απλά φρόντισε να είσαι κόσμιος και ήρεμος στις κουβέντες σου με το κατάστημα. Με φωνές και τσαμπουκάδες το όποιο δίκιο σου το χάνεις.
|