Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 25-03-11, 16:53
Το avatar του χρήστη kgf12345
kgf12345 Ο χρήστης kgf12345 δεν είναι συνδεδεμένος
Γηραιοί του GAB
 
Εγγραφή: 08-03-2011
Περιοχή: rio atabapo(μεσα)-alto rio ilioupoli
Μηνύματα: 7.894
Προεπιλογή

ναι η φλατζα ειναι το O-ring.η φλατζα λοιπον εκει που βρισκεται (νομιζω και το 205 ειναι το ιδιο)δεν ερχεται σε επαφη με το νερο που κυκλοφορει μεσα στο φιλτρο.καθεται αναμεσα στα πλαστικα του καδου και του καπακιου-αντλιας.επομενως δεν μπορει να περασει βαζελινη μεσα στο νερο.επισης η ποσοτητα που σου λεω να βαλεις ειναι λιγη.οχι ναχει κομματια πανω,απλα να λιπανθει σε ολη του την επιφανεια το oring.εγω εχω βαλει και δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα οπως και κανεις αλλος που να εχω διαβασει.αν ανησυχεις πολυ για τη βαζελινη και πιθανες επιπτωσεις μπορεις να βαλεις λιγο ελαιολαδο και να το λιπανεις.αμφιβαλω οτι αυτο θα εχει οποιαδηποτε συνεπεια.φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να βαλεις καινουριο o-ring.αυτα ειναι σε σακουλακι και εχουν ηδη λιπανση πανω τους.και το καινουριο οταν το εβαλες πρωτη φορα οταν πηρες το φιλτρο ητανε σε σακουλακι αν θυμασαι υποψιν ομως οτι αν το βγαλεις και δεις να εχει ρωγμες το λαστιχο η ραγισματα το καλυτερο ειναι να βαλεις καινουριο.και αποκει και υστερα λιπανση καθε φορα που καθαριζεις το φιλτρο.η αντε καθε δευτερη φορα.επισης βεβαιωσου οτι το o-ring καθεται σωστα στα αυλακια που εχει το πλαστικο και οτι η στογγυλη πλευρα του(κυρτη) ειναι απτην εξω μερια και η επιπεδη απο μεσα να παταει στο πλαστικο του καπακιου.και φυσικα να μην ειναι στριμενο καπου.ελπιζω να βοηθησα λιγο και να λυθει το προβλημα σου
Απάντηση με παράθεση
 
Page generated in 0,01415 seconds with 10 queries