Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από netblues
Τωρα που το λες....
Μικρη τρυπα πανω πιο μεγαλη κατω...
Φτανει να μην βουλωσει βεβαια.
Δυσκολο βεβαια, αλλα ο νομος του murphy καραδοκει.. (φτου φτου)..
Θα ενιωθα πιο σιγουρος αν υπηρχε στις σωληνες απο μια βαλβιδα αντεπιστροφης (που δεν εχω ψαξει καν την υπαρξη της ως εξαρτημα) και η οποια βεβαια εχει επισης πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να κολλησει.
Μια αλλη ιδεα που μου κατεβηκε ειναι οι δυο επιστροφες να ενωνονται οριζοντια ψηλα πισω απο το καπακι και πανω απο την σταθμη του νερου και να φευγουν με ενα ταφ και διαστολη σε μεγαλυτερη σωληνα προς την αντλια του sump.
Εαν βουλωσει το ενα απο τα δυο ταφ εντος του ενυδρειου, η δευτερη τρυπα θα προλαβει να εξαερωσει το κυκλωμα και να σταματησει τη ροη...
|
Καταρχην οι τρυπα πανω ειναι ιδια με την τρυπα κατω στο λαστιχο επιστροφης.Το ταφακι και η εξοδος εχουν ιδια διατομη (15mm).
Eπισης υπαρχουν 2 ταφ που βγαζουν νερο στο υψος της επιφανειας.Ενα απο τα δεξια ενα απο τα αριστερα.Τωρα να βουλωσουν και τα 2???Λιγο απιθανο.Αυτο που περογραφεις το εχω κανει ηδη,εχω βαλει 2 ταφ απλα δεν ενονωνται μεταξυ τους...