Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 16-06-07, 18:10
Το avatar του χρήστη nikman
nikman Ο χρήστης nikman δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 03-05-2006
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 1.009
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην nikman Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην nikman
Προεπιλογή

Βασίλη λυπήθηκα ειλικρινά για το ψάρι. Καλό κουράγιο φίλε.

Θα συμφωνήσω με τον Ισίδωρο και το Γιάννη ότι χρειάζεται παρατήρηση και προσωπικό τάϊσμα πριν αγοραστεί ένα ακριβό και συνήθως ευαίσθητο ψάρι.
Όμως να πω και κάτι ακόμα. Το θαλασσινό ενυδρείο είναι σε νεανικό στάδιο στην Ελλάδα, για την ώρα τουλάχιστον, λόγω μεγάλου κόστους, υψηλών απαιτήσεων και έλλειψη πληροφόρησης.
Γιαυτό να φροντίζουν τα pet shop που θέλουν να παρέχουν και θαλασσινά προϊόντα στους πελάτες τους να παίρνουν τα ρίσκα που τους αναλογούν και όχι μόνο τα χρήματα των καταναλωτών.
Παράδειγμα να κρατάνε με δικιά τους ευθύνη το ψάρι στο κατάστημα τους για περίπου μία εβδομάδα μετά την αγορά του εφόσον αυτό ζητηθεί από τον αγοραστή.
Και όχι να έχουμε περιπτώσεις σαν του Βασίλη που αγόρασε και πήρε αμέσως το ψάρι από το κατάστημα μη έχοντας άλλη επιλογή από το να ρισκάρει να του ψοφήσει στο ενυδρείο του ή να έχει αγοραστεί από κάποιον άλλο όταν θα ξαναπήγαινε στο κατάστημα.
Στο κάτω-κάτω αυτό αποτελεί και την εγγύηση για ένα ζωντανό οργανισμό.
Ο έμπορας φυσικά δεν παίρνει κάποια εγγύηση επιστροφής από τον χονδρέμπορο για τα ψόφια ψάρια της μεταφοράς όμως ξέρουμε όλοι ότι το κόστος είναι πολύ-πολύ μικρότερο και καλύπτονται και τα ψόφια.
Απάντηση με παράθεση
 
Page generated in 0,01318 seconds with 10 queries