Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Δεξαμενές (τεχνητές λίμνες) (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=159)
-   -   τρύπησε το λαινερ και χάνω 250 λίτρα την ημέρα τη να κανω? (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=61146)

giorgos344 28-03-12 23:18

τρύπησε το λαινερ και χάνω 250 λίτρα την ημέρα τη να κανω?
 
τρύπησε το λαινερ και χάνω 250 λίτρα την ημέρα και αποφάσισα να την κλείσω την λίμνη
και έβαλα αγγελία να τα δώσω όλα τα πράγματα εκτός αν βρω λύση στο πρόβλημα
περιμένω ιδέες

zak 29-03-12 08:00

είμαι άσχετος απο λίμνες αλλα.... ίσως μια λύση ειναι να βρεις την τρυπα και να βάλεις μπάλωμα σαμπρέλας.

in the pond 29-03-12 08:03

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από giorgos344 (Μήνυμα 660551)
τρύπησε το λαινερ και χάνω 250 λίτρα την ημέρα και αποφάσισα να την κλείσω την λίμνη
και έβαλα αγγελία να τα δώσω όλα τα πράγματα εκτός αν βρω λύση στο πρόβλημα
περιμένω ιδέες

Γιώργο, υπάρχουν λύσεις να φτιάξεις το πρόβλημα. το μόνο που απαιτείται, είναι υπομονή και να μην πανικοβάλλεσαι.

Να βάλεις την αντλία σου στα βαθιά, να συνεχίσεις δηλαδή την κυκλοφορία του νερού. Να μην συμπληρώνεις καθόλου νερό. Οι μεγαλύτερες πιθανότητες να έχει τρυπήσει το λάινερ θα βρίσκονται στα αβαθή σημεία όπου η λίμνη είναι προσβάσιμη. Κάποια στιγμή λοιπόν το νερό θα σταθεροποιηθεί σε εκείνο το σημείο όπου βρίσκεται η τρύπα. Να ελέγξεις σχολαστικά περιμετρικά το λάινερ το σημείο σταθεροποίησης του νερού (συν-πλην 5 εκατοστά πάνω-κάτω). Εκεί θα βρεις και τη μεγάλη απώλεια. Να συνεχίσεις όμως το ψάξιμο, γιατί ενδέχεται να υπάρχουν περισσότερες από μια τρύπες.

Αυτός είναι ο λόγος που στην αγορά του λάινερ πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα απαιτητικοί και να μην κάνουμε εκπτώσεις. Ο άλλος εξοπλισμός αλλάζεται εύκολα.