Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Άλλα ζώα (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=69)
-   -   Αρχάριος RES χελωνάκι (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=68607)

Serun 28-01-13 21:13

Αρχάριος RES χελωνάκι
 
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι να πάρω ένα red ear slider χελωνάκι και θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε μερικά πράγματα.Είχα στο παρελθόν χελωνάκια,πραγμα που δεν κράτησε πολύ λόγω του οτι τα κρατάγαμε σε μια μεγάλη χελωνιέρα χωρίς προοπτική "μετακόμισης".Μετά απο αρκετή έρευνα αποφάσισα να πάρω ένα και αυτή τη φορά να το κάνω σωστά.Να ζήσει δηλαδή ικανοποιημένο στο μέγιστο των δυνατοτήτων του(ηλικιακά).Λόγω του οτι είμαι φοιτητής ζώ σε πολύ περιορισμένο χώρο και ειναι αρκετά δύσκολο να έχς μια 40λιτρη γυάλα όταν αυτό βέβαια χρειαστεί.Έχω ήδη ενα 20λιτρο ενυδρείο που φιλοξενούσε ψαράκια παλιότερα και μπορώ να το χρησιμοποιήσω με μερικές μικροεπισκευές. Πήγα σε ένα pet shop με αποτέλεσμα η υπάλληλος να με μπερδέψει παραπάνω :p Η ερώτηση είναι η εξής.Υπάρχει κάποια λύση για εμένα που έχω σχετικά περιορισμένο χώρο αλλα θέλω το χελωνάκι μου ευτυχισμένο? :)

billias 28-01-13 21:20

να ζησει όπως λες ικανοποιημένο στο μέγιστο των δυνατοτήτων του(ηλικιακά)

ουτε καν σε 40 λιτρα ενυδρειο

δεν υπαρχει καμια λυση μονιμη

μονο για την περιοδο των πρωτων μηνων

Serun 28-01-13 21:29

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από billias (Μήνυμα 730496)
να ζησει όπως λες ικανοποιημένο στο μέγιστο των δυνατοτήτων του(ηλικιακά)

ουτε καν σε 40 λιτρα ενυδρειο

δεν υπαρχει καμια λυση μονιμη

μονο για την περιοδο των πρωτων μηνων

Καταλαβαίνω οτι το 20 λιτρο θα είναι προσωρινό αλλα για πόσα λίτρα μέγιστο μιλάμε?Έχω κάποιο χώρο αλλα είναι περιορισμένος.Επίσης όταν πήγα να ρωτήσω μου είπαν οτι αν θέλω να το "μεγαλώσω" θα χρειαστώ ενυδρείο αφήνοντας με να καταλάβω οτι η ανάπτυξή του εξαρτάται απο το χώρο που θα του δώσω..

billias 28-01-13 21:41