Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Παραλία - Beach Bar (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=219)
-   -   Ενυδρειο 36 τονους (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=25926)

aginor 28-06-08 19:28

Ενυδρειο 36 τονους
 
Γεια,
είμαι φοιτητής μηχανολογίας στο ΤΕΙ Σερρών. Έχω αναλάβει σαν πτυχιακή μια διάταξη που θα παράγει ρεύμα από τα κύματα της θάλασσας. Για να κάνω τα πειράματα έφτιαξα μια δεξαμενή 12χ2χ2 μέτρα. Είναι γεμάτη μέχρι το 1.5 μέτρο. Θα την γεμίσω με θαλασσινό νερό. Έχω ένα δόντι στον δήμο Σταυρούπολης και θα μου φέρουν με την υδροφόρα 2 δρομολόγια θάλασσα. Τα ερώτηματα είναι απλά:

1) τι εξάτμιση θα έχω με 26 βαθμούς σταθερά όλο το 24ωρο? Είναι στο υπόγειο άρα χωρίς ήλιο και σταθερές όλες της συνθήκες.
2) πως θα γίνει να μην πιάσουμε γλίτσα? Θα δουλεύει 10 λεπτά κάθε 2 μέρες. Κατά τα άλλα το νερό θα είναι ακίνητο.
3) σε 36 τόνους νερό βρύσης πόσο αλάτι πρέπει να ρίξω για να γίνει σαν το θαλασσινό? Για περίπτωση που δεν γίνει με τον δήμο η δουλειά.
Χρειάζομαι ακριβείς απαντήσεις. Για να απαντήσω και στης ερωτήσεις σας. Τα πληρώνω όλα από την τσέπη μου. Οι καθηγητές μου δεν ξέρουν τι ακριβώς είναι αυτό που θα κάνω και ξέρουν για δεξαμενή 360 λίτρα όχι 36 τόνους.

Πάνος 28-06-08 19:35

με εμπειρογνωμονα εχεις συζητησει? το πατωμα του υπογειου θα ειναι ενταξει η θα εχεις καμια καθιζηση??

aginor 28-06-08 19:37

ναι με αυτα ειμαστε οκ

klaz 28-06-08 19:38

για αλατοτητα περιπου στο 1025-1026,χρειαζεσαι 1 κιλο αλατι ανα 30 λιτρα...κανεις τον πολλαπλασιασμο,και βλεπεις...για μικροτερη αλατοτητα..λιγοτερο αλατι.
για να μην πιασει γλυτσα ,χρειαζεται οξυγονωση,και σιγουρα καποια κυκλοφορια(μεσω αρκετων κυκλοφορητων σε τοσα λιτρα..)
πως εισαι σιγουρος οτι θα εχεις μονιμα και σταθερα 26 βαθμους..?
οσο για την εξατμιση,θα εχεις σιγουρα,αλλα δεν γνωριζω το ποσο....

madfdg 28-06-08 19:58